Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Окрепкий Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Окрепкий Р. Б. 
Стратегічні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємства [Електронний ресурс] / Р. Б. Окрепкий, Н. З. Лагоцька // Сталий розвиток економіки. - 2015. - № 2. - С. 283-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2015_2_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.714 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Окрепкий Р. Б. 
Кон’юнктурний аналіз тенденцій розвитку ринку, його стійкості та циклічності [Електронний ресурс] / Р. Б. Окрепкий, Д. В. Гаргула // Інноваційна економіка. - 2013. - № 5. - С. 197-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_5_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.371 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Окрепкий Р. Б. 
Реалізація концепції масової кастомізації у сфері послуг [Електронний ресурс] / Р. Б. Окрепкий, О. Ф. Мигаль // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 25(1). - С. 182-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_25(1)__41
Попередній перегляд:   Завантажити - 501.244 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Окрепкий Р. Б. 
Тактичне прогнозування попиту як інструмент подолання диспропорцій у виробництві та споживанні продукції підприємства [Електронний ресурс] / Р. Б. Окрепкий, А. М. Бутов // Економічний аналіз. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2014_18(2)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 754.145 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Окрепкий Р. Б. 
Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспорту [Електронний ресурс] / Р. Б. Окрепкий, В. Т. Дудар // Галицький економічний вісник. - 2020. - № 1. - С. 118-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2020_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.815 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Хрупович С. Є. 
Використання штучного інтелекту для моделювання портрету споживача в цифровому маркетингу [Електронний ресурс] / С. Є. Хрупович, Р. Б. Окрепкий, В. Т. Дудар // Галицький економічний вісник. - 2022. - № 1. - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2022_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.173 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського